Thursday, May 14, 2009

ngeri & seram & takut

mlm td
aku, ida, anisah
mengalami satu situasi
yg sgt ngeri, seram, & takut
adoiiiiii...
bak kate pikah yg nyenyak tidur time kejadian,
"ini lah harga yg perlu di bayar ble duduk kt umah sewa"
(giler la ayat pikah..dah mcm sasterawan dah..hehehe)

nways, thanks to bb for saving us...




takot!!!!!ngeri!!!!
hurm........

7 comments:

alia.cikedil said...

apa ni .apa yg berlaku?
semalam jumpa awak macam okey aje pijah..

pelik pelik :p

miah said...

ape yg berlaku wei lps balik semlm?

~filzah~ said...

ha....mmg la mase blk tu okay..ni mase dah smpai umah....
kalo mahu cerite sbnr, mari lah bergosip2...hehehehe

pqahluvjihu said...

itulah kata2 paling bernas keluar dari mulut..since..one and a half year? two years?.maybe?

a N i S a H said...

x der la ngeri sgt tp..cuak kjp
lps layan citer korea... automatic cuak hilang

org yg nampak tu lagi la ngeri
sampai x nak tido + tangan ada solder lagi

p/s : sejak bila lak pqahkuvjihu lak nie? :P

~filzah~ said...

pqahyggediksuketukarboyfrenkoreanye:- since born maybe? hahahahaha

anisah:-kn? kn? siap solder tu ade wire2 lg...tunggu nk panaskn je pastu cocok je org tu...huhuhu

Ida said...

hahahahhahaa takut kalau panaskan solder awal2, diri sendri yang tersolder kang :p