Wednesday, December 16, 2009

i'm vain

saya sangat rasa ntah hape2
bkn disebabkan fyp
bkn disebabkan final exam (which i won't take any this sem...yay!!!!)
bkn disebabkan masalah boipren
tapi
.
.
.
.
.
.
.
disebabkan
saya tertinggal semua telekung di rumah kuantan
sgt la loser kn??
sgt la ntah hape2 kn??
rasa2 nye saya ade bnyk telekung kt melaka ni...
rupe2 nye semua dah hangkut bawak blk.....
nmpk gaya nye,
kena la beli telekung baru jap lagi....
haishhhhhhhhhhhhh

4 comments:

zara said...

tgh sale kot..mestila telukung dpt less.. kekekeke

lina said...

eh ..pinjam je telekung aku..
ko pun dah nak balik kan this sem

:P

aku pun ada je lebih te;ekung

dayah aziz said...

takpe2..
jgn risau..
murah2 je...=p

.filzah. said...

zara: year end sale x termasuk telekung la..harga telekung masih di takuk yg lama...

lina: xpe2...aku dah pnjm dak wani nye...heehhehe

dayah: mahal gilerrrrrrrrrr okay..sbb b4 this mmg x pnah nk beli telekung sndiri....tetibe tgk harga..terbeliak bijik mata....hehehe