Wednesday, July 20, 2011

selepas enam minggu


bb kerja kat cyberjaya
saya pulak dekat kuala lumpur
dan kami tinggal di shah alam
sangat out of the way kan?

kadang kadang saya melawat bb di cyberjaya (bb je tak pernah melawat saya di kuala lumpur)
tapi melawat lepas office hour la. (i mean normal office hour 830am-530pm).
bb punya office flexi hour.
saya suka melawat bb sebab dapat naik ERL
ERL laju. kl sentral - putrajaya/cyberjaya less than 20 minutes.
kalau kl sentral - shah alam adalah 50 minit ye rakan rakan dan itu lah yg saya alami hari hari.
dan suasana dalam ERL tu best!


syok kan? :D




ok sila abaikan ini


last week saya datang lagi ke office bb untuk teman bb conference meeting. selalu nya bb meeting dari rumah je. tapi ada problem kalau meeting kat rumah, so kena la meeting dari office.
pelik kan meeting malam-malam?
kena deal dengan US la israel la india la. tu kena ikut masa diaorang.

dan bila boring dan tak faham apa yg dibualkan dalam net meeting itu, ini la yang terjadi.


oh yang 2 dari 3 cawan nescaffe itu mengandungi air la dan satu lagi tu penuh dengan creamer. ye saya suka meratah creamer. sedap wooooooooo.



p/s: minggu ni saya dan bb akan pulang ke kuantan!!!! yeah!! dah lama tak balik kuantan rasanya. ececece. walhal baru kawen tak sampai 2 bulan dan rindu rindu rumah. eh ibu yg rindu i tau. (walhal muka ni la yg dok telepon ibu hari hari.)

2 comments:

PIKAHCUN said...

masih kuat dalam ingatan,
dulunya cik Nurul Filzah sangat takut untuk bergerak di KL sorang2, hatta x pernah naik lrt sorang2..tapi sekarang! SYABBAS bete SYABBAS bete.. :D

.filzah. said...

hahaha. sangat terer okayyyyyy. asalkan tempat tu boleh di capai dengan train, pasti saya pun sampai :D