Tuesday, August 23, 2011

selepas 10 minggu


hari hari terkahir sebelum muncul hari raya.
so macam mana dengan puasa korang?

saya seronok berpuasa tahun ni. lain dari lain.
sebenarnya entry ni nak buat pendek je.
dan tiada gambar juga ok.

ya orang orang kampung!! ini ada suatu pemberitahuan!!!

suami saya pandai masak!!!!!!!!!
tepuk tangan untuk suami saya!!!

sepanjang bulan puasa ni ada la beberapa kali suami saya masak untuk bersahur. ye suami saya rajin kan?

antara juadah yg suami saya masak adalah ayam masak merah, nasi goreng ciptaan sendiri, dan popia otak otak.

tepuk tangan!!!!!


ok gambar ini hanyalah hiasan.
itu suami saya dan disebelahnya itu isteri dia



4 comments:

dayah aziz said...

nk cr suami yg leh masak jugak lah.;)

PIKAHCUN said...

sy nak cari suami jugakla

pijah said...

dayah: chef adalah pilihan terbaik utk kau kot? :p

pikah: eh bukan awak dah ada calon ke? :p

Korean Style Online said...

Cool, post yg menarik... keep up a good work..feel free come to my blog  korean fashion online | korean fashion online malaysia | Malaysia Online Shopping have a nice day...