Friday, June 13, 2008

cuti dah abis.....

esok pagi aku dah nk bertolak blk ke melaka.....sbb cuti sem dah abis.....

next sem aku berada dlm tahun 3 ( delta )..cpt nye mase berlalu....

n start dr next sem onwards, aku dah x duduk kt ixora apartment lg....selepas 2 tahun, aku kne tggalkn jugak ixora......

bnyk tol kngn kt ixora tu....

kngn bersama osmet2 tersayang....

~pikah, ana, nawwar, ida, anis, sha, n umie....~


beratnye ati tgglkn dieorg n umah yg bnyk kngn tu...
mane x nye, kiteorg dok ixora tu start dr ixora tu di buka lagi..kire nye, kiteorg ni 1st batch la kt situ....

tp xpe, osmet baru ku nnti, best2 jgak...hope aku dpt seswai kn diri kt umah baru....

ok melaka......tggu aku...esok aku blk....

n to kuantan, bye....nnti aku blk selalu ok......





ixora apartment dlm kenangan......( jun 06-mei 08)

No comments: