Monday, October 6, 2008

Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar

baru abis paper Digital Image. Alhamdulillah....
leh jawab kot...doa n tawakal je cm ne result nnti

esok aku ade paper Multimedia Tech n App
pukul 9 pagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.tetibe baru tersedar........
.
.
.
.
.
.
.
.
aku tertinggal file multimedia kt umah...
semua ade dlm tu
online notes
short notes
tutorial
example ques
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku x tau nk beremosi ape skang ni...
yg pasti, aku sgt lemah...rase cm lembik je badan...

salah aku....................
aku tau.........




dugaan ke ni?? atau petunjuk kpd sesuatu??
aku manusia biasa...aku x tau ape yg tersembunyi...


hanya padaMU aku berserah segala....



tabah
sabar
redha
cuba
doa
tawakal

Subahnallah...
Alhamdulillah..
Allahuakbar...

No comments: