Wednesday, September 24, 2008

boikot!!!!!!!

kalo korang semua nk mkn kt umbai, jgn la pegi umbai baru...

lagi2 restoren "NAKHODA SEAFOOD"

sbb:-
1) mknn sgt mahal..(fine la..seafood mmg la mhl..tp ni gile2 mhl..aku pn bnyk kali mkn seafood..kt tmpat exclusive pn lg murah dr tmpt ni...)

2) sotong goreng tepung sgt x sedap!!!!!!!!!!!!!!!! ( die adun gne mnde ape ntah..tp yg pasti nye, rase die cm kuih raye!!!!) (kuih raye perisa sotong agak nye..)

3)udang pn x sedap!!!!!!!!!!!!!



so, kalo korang2 ni nk pegi mkn seafood kt mlake ni, baik la tanye pndapat org2 yg dah pnah ade pengalaman..jgn la pakai redah je....
nnti korang menyesal..menyesal pn x gune..sbb dah mkn...n nnti kne bayar jgak walau pape pn kn...

4 comments:

Anonymous said...

lor,

ingatkan nak update pasal besday ida..

rupenye..boikot:P

huhu.,,
butter prawn dia rase semacam je:P

lina

pqahluvkibum said...

Sedap je butter prawn..
banyak je makan sotong semalam
hihi.
(klu dah mmg makan banyak mmg la makan banyak..:P) saya lah tuh

elakkan membazir!

~filzah~ said...

huhuu..bagus gle pikah ni...perhatian kpd semua rakyat jelata!!!

kalo ade jamuan ke makanan x abis ke...sile la hntr kn ke uma kuning blakang u center tu sbb cik pikah sudi nk mkn...


dilarang membazir!!!!!!!!

Ida said...

hahahahhaaa.
tp sotong dia mmg x bape sedap.
tp lapa punya pasal,bantai je makan kot.
haha especially pikah!
makan selagi boleh :p