Tuesday, November 11, 2008

tagged by ida

tagged by idaz

state 15 weird/mean/undescribable things/habits/little known facts about yourself
*the 5 people i tag are to then follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.*



1. di rumah sewa sy di melaka, sy ade lebih dr 20 psg kasut+sandal+selipar...tu yg penuh tmpat ltk kasut tu...haha..tp yg sy slalu pakai hanye 3 atau 4 psg saje...yg lain tu??? smpan wat pekasam...hehehe

2. sy sgt mggemari sandal jenama crocodile...sbb sgt selesa..bb kate sy suke pakai sandal cm makcik2...biar la..asalkn kaki yg memakai ni selesa...btol x ida???

3. baru2 ni sgt menggilai sandal platform...tp syg nye, jenama buaya yg disebut di atas, blom lg mengeluarkn sandal platform..jd terpaksa la curang pd brand lain....hehehehe..tp stakat ni baru ade 2 psg sandal platform...satu bb kasi..satu ibu kasi...mekaceh..muah muah

4. di umah sewa sy di mlake juge, sy mmpunyai hampir 30 psg baju kurung..tp yg ade dlm dlm almari hanye 10 psg..sbb yg lain smpan dlm beg...wat sistem bergilir2...kalo x, mmg x muat la almari....walaupn mmpunyai baju kurung yg bnyk, sy jarang mengenakan baju kurung tersebut...hehehe

5. sy seorg yg sgt suke mndengar org bercerita....kire sy ni cm tmpat mengadu la kn..tp satu masalah sy adalah..."masuk telinga kanan, kluar telinga kiri"..kire nye cerita2 yg diceritakn kpd sy, jarang berada dlm memori sy utk jgke mase yg lame...so, bagus la utk sesiapa mnceritakn rahsia mereka kpd sy..hehehehehe

6. lebih gemar memandu kenderaan pacuan 4 roda berbanding kereta..sbb nye, rase lebih slamat..n kalo ade kreta poyo2 nk mkn sy disbbkn sy ni pemandu wanita yg berhemah, sy leh himpit kreta tersebut ke tepi....hehehehehehehe

7. mmpunyai pola berat badan spt gunung....dr lahir smpi umur 16 tahun,menaik je...pastu smpai skang, asek menurun je..harap2 jgn la turun lg...x rela digelar si keding lagi.....

8. pernah mncapai berat 55 kg ketika di sekolah mngh..tp x lame la..pastu sy demam...n berat menyusut...dan skang berat sy adlh 41 kg.....nk kutuk la tu!! nk kate org keding la tu!!!

9. nama gelaran "pijah" yg digunakan skang telah diberikan oleh seorang sahabat di sekolah mngh iaitu HUDA DAUD ketika di tgkatan 1....sblm tu, kwn2 pggil saye "nurul"...tp cik huda sorang ni, die kate, " x seswai la name ko nurul..sbb nurul tu utk pmpuan yg cm lemah gemalai n cm lmbik2 je..and name "filzah" tu susah btol nk sebut...." hahahahaha...huda, aku ingt smpai skang ko kate cm tu....

10. sgt menggilai handbag....terutama yg bewarna hitam...ida la ni yg ajar sy pakai handbag kaler itam ni...

11. pernah di ngorat oleh seorang pmpuan ketika di sek rendah...sgt menakutkn..die mmg sgt menyukai sy..tp seb bek la sy x lyn..dan kini pmpuan tu dah kawen pn..alhamdulillah...hehehehehe

12. selalu berangan mnjadi watak puteri cm dlm cerita2 dongeng tu....smpai skang, sy sgt suke akan cerita fairy tale....

13. pernah bercita2 mnjd seorang model catwalk...apsal??? x percaya la tu?? tau la sy ni x layak pn nk jd model kn...x cantek...x tinggi...tp biar la!!! semua org ade impian masing2..cume impian tu logik atau x logik je kn...dn impian sy tu, mmg la x logik....

14. kalau ade mase lapang, sy suke mengenakn kasut tumit tggi, dan berjalan di dpn cermin persis seorang model catwalk..ye la...nk jd model betol , x layak...jd model di dunia angan2 pn jadi la....

15. sgt x suke subjek fizik....tp x tau la nape sy leh amek kos engineering ni...haih....


mahu tag:-
1. pikah
2. rased
3. nodee
4. abg de farid
5.bengah padelkopal


wat..jgn x wat...






9 comments:

pqahluvdonghae said...

utk pengetahuan semua kat info no.6 td perkataan 'pacuan' xde,so apa kata anda semua baca tanpa perkataan pacuan,apa jadi?hihi kelakau..

~filzah~ said...

oi..oi..kesilapan teknikal la...

padelkopak said...

ape plak?gua mana kena tag!yg lu tag tu namanya padelkopal...

*ye ye gua selamat!

Ida said...

ye setuju.pedulik apa orang kata sandal makcik2.yang penting selesa.
kan kan kan;)

lagi satu..sejak bila la pulak saya ajar awak pakai handbag hitam? x pernah la pulak rasanya cik pijah oi~
tp saya memang byk handbag itam :p
hahahaha.
kalau awak terpengaruh tu, sori naik lori la ye.
:p

~filzah~ said...

padelkopak:- arghh..xde2...lu pn kne gak..padelkopak a.k.a fadzil hafiz

ida:- btol..btol...yg pnting kaki kite x sakit...biar kaki dieorg nk saket...


saye telah dipengaruhi oleh awak....jgn nk lari dr tanggungjwb ek...
ahahaha

pqahluvdonghae said...

handbag chanel tu pon kaler hitam ke?
weewittt..(soklan utk ida)

~filzah~ said...

aah..warne hitam...wewitttttttttttttt...ida, jwb jgn x jwb...hahaha

Ida said...

hurmmmmm.
pink :p
ish pijah ni bikin kecoh saja.
hahaha

~filzah~ said...

hehehehhe....



sharing is caring