Thursday, November 20, 2008

tentang aku

dah 21 tahun ++ hidup kt muka dunia ni, baru minggu lepas aku melihat surat beranak aku dgn teliti..

pas aku belek2 dan meneliti nye...
baru la aku sedar tntang keistimewaan yg ade pd aku hari aku dilahirkn tu...

hehehe..xde la istimewa mane, tp bg aku sgt istimewa..


menurut surat beranak tu:-

aku lahir dgn berat 2.5 kg
lahir pada pukul 2.06 pm
lahir pd
2.7 (2 julai)


so, ade turutan no. yg cantek disitu...hehehehe


ibu ngn abah pnah cerita, dulu dieorg ingt ke aku yg dlm perot tu lelaki, so, dieorg dah siap2 name dah utk aku..

n korang semua nk tau x name ape yg dieorg dah ready utk aku tu....

AHMAD JADDUL HAQ

hamek ko!!!
abah kate mksud die baek..tp aku x cari pn pe maksud tu..
so, sape2 yg rajin nk cari mksud tu, sile kan la yer....





p/s:- tetibe mmpunyai satu prasaan yg sgt x sbr nk tgk cm ne muke anak aku nnti....(gedik gile..gatal nk kawen la ni)

4 comments:

Nisa said...

ler...sama birthday ngan mama i la..huhu..bulehla celebrate skali kat jaya gading..kihkihkih

~filzah~ said...

hehehehehe..boleh2...wat smbutan besar-besaran...

tp mama u la kne blanje ek..sbb i x keje lagi...

hehehehe



x sgke same bfday ngn makde..hehe

Ida said...

patutla dok mimpi org lain kawen.
gatal nak kawen rupanya~

hahahaha.

ID awak skarang pun ada nombor 0,5,6.
haa bagos lah tu.

saya rasa saya tau maksud ahmad jaddul haq.
hehee.

~filzah~ said...

apekah maksud nye ida???



haha..xde mknenye...
best la mimpi org lain kawen..tgk org lain tu malu2..hahahaha

x leh lupe mimpi awak kawen ngn aiman bukan nama sbnr tu..

cm real weh...