Sunday, March 1, 2009

ehem..ehem....

saya dah ada ni!!!!~
bb pn dah ada jgak!!!~
wewitttttttttttttttt
yay!!~
begitu jgak dgn
pikah,lina dan alia
yay!!!~

ini!!~


close up sket...heheheheh

p/s:- kenapa ida dan anisah x join???
jwpn mereka, "masih awal..."
huhu


13 comments:

pqahluvwonbin said...

yay yay dah boleh kawen~!

Dari Jalan Kopi said...

kahkahkah. saya juga ada surat ini. juga bolih kawen. tapi maya karen sudah lari dan kawen dengan orang puteh.

~filzah~ said...

pikah:- yay!!!!~
boleh kawen boleh kawen!!!~


DJK:- ala..relax la..maya karin xde,liyana jasmay or fasha sandha kn ade...hehehehe..xpn..kakak yg atas komen kamu tu single lagi tu..haha

Dari Jalan Kopi said...

kahkahkah. kakak? pqahluvkibum atau pqahluvwonbin? kahkahkah.

~filzah~ said...

pqahluvfarid..
hahahahahahahahahahahahahahahaha

pqahluvhyunjoong said...

oi oi oi
pqahluvhyunjoong
ohh panjangnye..

Ida said...

hohoo.
xkesahla jln kopi ke,pqahlovesape2ke, ji ke...
dah ada sijil kawen tu,korang kawen dulu jgn lupa jemput.

~filzah~ said...

pikah:- adoiiiiiiiiiiii..pening jap kpale...bnyk nye la pakwe pikah..player seyh..hahaha

ida:- elelelelelelelelele..ntah2 die yg kawen dulu..lalalalalalalalalala

alia.cikedil said...

hehehehehehe...

hehehehehehehehehe....

~ yanna ~ said...

pqah tu mmg! byk sgt die nk cop nye!...huhu~~

huhu.. pjah.. dh dpt ek.. sy plak bakal mnyusul.. this weekend! huhu~~

yatiesamsul said...

waaaaa besnyeh kursus kawen. die aja ape? ade x aja yg mcm malam pertame ke. haha. piqah. amboi kibum la hyunjoong la. sume nak yg jambu je eh. xde2. x boleh!

~filzah~ said...

yana:- aah..pikah mmg cmtu..sume pn die nk sapu..hahaha


yatie:- huish..mesti la ade die ajar..kalo nk tau lbey lanjut, sile la ke kursus2 yg berkaitan..hehehehe

a N i S a H said...

rase yer x lama lagi mesti
piqahluvkibum balik
hehe
tahun niekan tahun biru
- piqah jer yg paham -