Wednesday, March 11, 2009

hadussssss

weekend ari tu
mase aku blk hometown..
kuar la jln2 ngn family+akram

mase kt surau
aku tlg jage kn si bdak akram yg gedik ni smentara tggu ibu n angah solat
akram as usual, wat prangai comel2 die tu...
nk bentang sejadah la...
nk join solat jgak la..
"adik baik...adik mayang jugak kn..." berkata akram kpd diri sndiri..
perasan btol..hehehe
sume org pn terhibur ngn prangai bajet comel die tu...

tetibe ade sorang perempuan ni, aku rase umur die dlm lingkungan 17 tahun kot..
cube mahu bermesra la ngn aku
"berapa umur anak cik ni?"
perkataan 'cik' kt sini bukan bermaksud 'cik' utk org yg belom kawen tu...
'cik' kt sini merefer kpd MAKCIK okayyyyyyyyyyyyy

OMG!!!!
am i look that old????
smpai hati tau bdak tu...tros xde mood nk bermesra2....
hadeh......

ku rase kn, sbenrnye ku dah slh anggap ngn bdak tu...
ntah2 umur die bkn dlm lingkungan 17 tahun...
umur die ntah2 baru 7 tahun...
tp sbb die nmpk matang sbb tu aku ingat umur die 17 tahun...
kalo bdak umur 7 tahun pggil aku makcik,
aku leh terima lg kot.......
hahahahaha


p/s:- dulu bb's uncle pnah pggil aku ngn gelaran makcik jgak...adehhhh..remok sgguh hati ni....
p/s:- muka tgh ade masalah skang ni...tu la..suke lagi main tukar2 pncuci muka...adehhhhhhhh

6 comments:

Ina said...

tu tandanye u dh layak kawen :P

yatiesamsul said...

haha. tula ko, main tukar2 pencuci muke, nie la natijahnye!

YatieSamsul said...

oke, lupe nak ckp, bb's uncle panggil ko makcik? serius remok! huhu

~filzah~ said...

ina:- hahahahahaha..tu la kn..hadusss...ni kne kawen cpt2 ni..sape nk kawen ngn saya angkat tgn????????hehe


yatie:- dialog bb's uncle tu mcm ni.."ngan makcik ni lupe nk slm ke?" mase tu tgh ckp ngn anak die yg berusia 10 tahun smbil die gelak2...mmg die nk kena kn aku la tu...hehehehe

Dari Jalan Kopi said...

kahkahkah. woit. saya juga keliru ketika kamu dan bonda kamu membuat cobaan membuka pintu rumah cikgu rahman di pagi minggu itu.

saya fikir bonda kamu dengan adiknya. rupanya dengan anaknya. kahkahkah.

mokcik pijah. kahkahkah. OOoOO mokcik pijah. kahkahkah.

~filzah~ said...

DJK:- amboi...amboi....sedap ye nk kne kan org ye...
x kesah pn....lalalalalalalala..kalo kamu dtg lg ke rumah sblh rumah saye, siap la kamu....berjaga2....