Wednesday, February 4, 2009

bengang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku bengang
ngn kdai comp
view comp...
ari isnin ari tu, aku hntr la printer ip1000 kesygn ke kdai tu...
fine la...die amek...
kate boleh buat....
ble aku tanye ble siap,
die kate, "esok"
ok..fine la...
dah lega dh hati ni...
ari slase mlm leh print notes
konon2 nye la...
so, smlm(selase),
pegi la kdai tu....
ble tanye,
die kate, "x siap lg"..
"ble boleh siap??"
"esok"
ok...fine...esok pn esok la...
so ari ni,
aku pegi skali lg...
tanye psl printer aku...
pastu sekor2 pekerja die tersenyum simpul....
"lu punye printer, roller die rosak"
mmg la..aku dah tau roller die rosak...
dr awal aku dah tau...
ble aku tanye mane printer aku..
die kate "x siap lg....x buat lg..xde org nk buat"
sh*************t!!!!~
bengong x jawapan tu???
aku boleh terima kalo mase ari isnin tu, die kate "2 minggu baru siap"
so, xde la aku nk pegi mgadap muke die tu ari2..
ni ckp, esok..esok...
last2 ble dah kne desak, ckp x leh wat...
cube kalo aku x desak td,
sure jwpn die esok..esok...
b*d*h betol
bengang!!!!!!!!!!!
bangang!!!!!!!!!!!!
bengong!!!!!!!!!!!!

pastu tersengih2 ckp,
"lu hantar kedai lain la..."
siot je jwpn...
kalo x leh wat, ckp la dr awal...
x pn, kalo perlukan mase yg lame nk wat
konon2 nye sbb printer aku tu old skul gile bab*
jgn la ckp, "esok,esok,esok"
ckp 2 bulan lg boleh siap pn aku terima
bengang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



p/s:- dah la ari ni mood x brape nk elok, bengang lak ngn org kdai yg bengong tu, pastu siap aku kne marah lagi tadi....ade sape2 yg boleh teka ape prasaan aku skang x??????????????????????
damn it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: