Thursday, February 5, 2009

printer oh printer

adoi...
penat nk melayan karenah printer
di pendekkan cerita
aku bli priter baru ip1880
yg ip1000, kasi kt bb
konon2 kot bb boleh repair sendiri
ble dah excited pakai printer baru
aku tetap rase x puas hati
aku nk jugak printer lama
dengan segala kepakaran
bb berjaya repair yg lame!!!!!!!!!!!!!!!!~
selepas beli yg baru!!~
OMG
melayang je duet
neways, tahniah bb
bb mmg boleh bukak kdai comp
nk promote sket,
bb aku mmg terer bab2 comp ni
(ape lagi b...blanjer la..dah bodek ni..haha)

printer baru pada aku
printer lama pada bb
tp aku nk yg lama
so
aku amek yg lama
bb amek yg baru
kalo dah name pn kuno
mmg barangan kuno jgak yg aku suke pakai

printer oh printer


p/s:- bb, i am so proud of u...u are not a computer student, but u are sooooooooooooo good in computer...clap clap...

2 comments:

Anonymous said...

aku pon ip1880 jugakkk!! hihi. pijah,asal x beli hp? ink murah skit.

.filzah. said...

tp canon interface user friendly sket....
tp x kire la..
yg pnting nye ip 1000 aku sudah kembali...hhehhehe