Wednesday, February 18, 2009

hi blog~~

lame nye la x update blog. ni sume eng soc punye pasal. nk update blog pn x sempat. nk skodeng blog orang lain pn x sempat. sebot pasal eng soc ni, rakan2 yg amek subjek ni, tolong singgah jap ke blog aku ni ek... post la ape2 komen n kalo boleh vote la sekali yerk....hehehehe


sem ni sem paling penat lagi...wpn skang ni baru week 3, tp kepenatan tu dah dirasekn...adoiiii......
xpe2....go pijah go!!!!~

ok2..dah xde mood nk tulis pape lg....pd kawan2 yg ade tag aku tu, ble mase aku free, aku buat keh...tp maybe lmbt sket.heheheheheh


da~~~

2 comments:

Dari Jalan Kopi said...

saya akan berada di air keroh mggu hadapan. nama hotel sudah lupa. alamat hotel tidak diketahui. perjalanan ke melaka juga saya tidak tahu. kahkahkah.

.filzah. said...

adeh...name hotel yg senang pn lupe...adoiiiiiii....nnti msj2 la yerrr....