Thursday, February 19, 2009

tagged by rased...again~~~~

adoi...miss rased ni slalu btol tagged aku...naseb baik aku ni rajin buat tag...hhehehe

so rased, khas utk kamu.


Rules : Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer.



1) I am
hehehe..nobody is perfect...but i think i am perfect.hehehehe


2)I really want to go to:
switzerland bebeh....


3)My favourite place:
genting highland!!!!!!!!!!!~~ best nyeeeeeeeeeee


4)My favourite thing:
this levi's


5)My favourite drink:
anlene coklat.kuatkan tulang.


6)My favourite food:
tomyam + nasik putih...nyum..nyum


7)My favourite colour:
brown


8)I was born in:
pahang darul makmur


9)I live in:
ini la rumah kuning kami semua di melaka..hehehe


10)My school:
SEMESTA menggamitku pulang


11)My favourite story:
best story ever


12)My hobby:
stalking my bf's ex-girlfrenssssss..hahahaha


13)I wish I am:
permaisuri agung...ko mampu?? hahaha

aku nk tag
1)yatie
2)ninie
3)ida

sekian terima kasihhhhhhhhhhhhhhhh~~

7 comments:

Anonymous said...

pijah. bes jugak tag nie. mmg kene taruk gamba ke. hoho.

.filzah. said...

mmg ler kne tarok gmbar..dah rules die cm tu..adoiiiiii

niNiE said...

thanks for tagging...menarik gela tagged ni...aku buat skang gak!

Anonymous said...

how i wish i could be a permaisuri agong too!!

(penangan eng soc..ckp omputih :P)

zliah said...

awk mmg suka tag saya kan.
hahahahaa

bila bc tajuk awak psl tag je, saya mmg mcm da ready nama saya akan jd mangsa tag awak :p

sbenanye pnah kne tag benda ni gak dr org lain dulu..tp x buat lg :p
tp utk pijah,nnti kalau rajin saya buat ye.
tp kalau mls, sy buat dlm mimpi je la ye.
hahahahahaa

.filzah. said...

ninie:- hehehe..ni aku suke tag ko ni..hehehe

pikah:- amboi..jadi2 la ckp omputih nyeee....

ida:- dah x nk tag awk..ngajuk 2 minit

Anonymous said...

hehe. oke! aku hutang tag ngan ko. nanti aku wat ye syg. :)